(6.7.2022, Horovce) Nezisková organizácia I AMbitious, ktorá sa venujú rozvoju stredoškolákov v regiónoch, na svojom júnovom Záverečnom ceremoniáli oficiálne ohlásila zmenu svojho názvu z I AMbitious na DASATO. Nové meno reprezentuje víziu organizácie, ktorá ukazuje mladým ľuďom, že všetko sa dá keď sa chce. 

 

Organizácia pred pár dňami ukončila už štvrtý ročník svojho vzdelávacieho programu, ktorý tento rok ukončilo takmer 50 absolventov z Trenčianskeho a Trnavského kraja. Od septembra sa začína ďalší ročník, ktorého súčasťou budú prvý raz aj študenti z Košického kraja. Okrem toho bol Záverečný ceremoniál výnimočný aj ohlasovaním novej hlavy organizácie Simony Podmanickej, ktorá svoju rolu preberá od Terézie Dominiky Lukáčovej. Terézia, ktorú organizáciu spoluzakladala, sa ide venovať dvojročnému magisterskému štúdiu v Estónsku. Práve rast organizácie a expanzia na východ boli jedny z hlavných dôvodov rebrandingu.

 

“Pred piatimi rokmi skrsla myšlienka rozvíjať mladých ľudí v regiónoch Slovenska aby na Slovensku zostali, mali dôvod sa vrátiť, získavali zručnosti 21. storočia, prax v inšpiratívnych organizáciách v neziskovom, verejnom a súkromnom sektore, rozvíjali svoje hodnoty, charakter a prepájali sa s angažovanými ľuďmi priamo v regiónoch Slovenska či v zahraničí.

Bol to len nápad ako ukázať ľuďom v regiónoch, ktorí chcú meniť veci k lepšiemu, že sa to na Slovensku dá, že mladí ľudia sú vypočutí a že môžu nájsť to, čo ich baví, napĺňa a dáva im zmysel.”  uviedla Lukáčová.

 

Bývalé I AMbitious počas ceremoniálu ukázalo aj novú vizuálnu identitu značky v pastelových farbách. Dominuje jej logo s výrazný znakom vykríčnika, ktorý reprezentuje odhodlanosť. Za novým šatom i názvom I AMbitious stojí renomované štúdio Go Big Name Michala Pastiera, ktoré v minulosti pripravilo identitu aj pre slovenské firmy ako Slido, Dôvera či Hubhub.